Slimfit
  1. İQTİSADİYYAT

2020-ci ildə dünya avtomobil bazarını nə gözləyir?

2020-ci ildə dünya avtomobil bazarını nə gözləyir?
Sakura

2020-ci ildə dünya avtomobil bazarını nə gözləyir?

2020-ci ildə dünyada avtomobil satışları 23% düşə bilər. Ens.az saytı bildirir ki, LMC Automotive agentliyi adı çəkilən sahə üzrə bazarların dağılmasının qlobal maliyyə böhranı dövründəki azalmadan bir neçə dəfə çox olacağını proqnozlaşdırır. Koronavirusun dünya miqyasında yayılması və dövlətlərin karantin tədbirləri nəqliyyat vasitələrinə tələbatı zəiflədib və istehsalın dayanmasına səbəb olub. Eyni zamanda, böyük avtomobil şirkətləri tibbi avadanlıqlar yaratmaq üçün zavodlarını yenidən təchiz etməyə başladılar. Mütəxəssislərin fikrincə, minik avtomobillərinin satışları ən çox Çin, ABŞ və Avropada azalacaq.

Qlobal avtomobil bazarı nə zaman bərpa oluna bilər?

2020-ci ildə qlobal avtomobil bazarı öz tarixinin ən böyük çöküşü ilə üzləşə bilər. Bu qənaətə LMC Automotive konsaltinq şirkətinin mütəxəssisləri gəliblər.

Təşkilatın araşdırmasına görə, koronavirus pandemiyası nəticəsində dünya miqyasında avtomobil satışlarında ən azı 15% (90,3 milyondan 76,6 milyon ədədə) enmə riski var. Eyni zamanda, ilin ikinci yarısında aktiv infeksiyanın yayılması davam edərsə və ya üçüncü və ya dördüncü rübdə yeni bir yoluxma hadisəsi baş verərsə, ilin sonuna kimi bazar eyni anda 23% çökə bilər - 69.4 milyona qədər.

Gözlənildiyi kimi, eniş tempi qlobal maliyyə böhranı illərində qeydə alınan rəqəmlərdən dəfələrlə çox ola bilər. Həmin vaxt - 2007-2009-cu illərdə dünyada minik avtomobillərinin satışları cəmi 8.7% - 70 milyondan 64 milyona qədər azalmışdı.

"Çox sayda komponent istehsalçısı, virusun yayılmasını yavaşlatmaq məqsədilə əhalinin hərəkətini məhdudlaşdıran tədbirlər tətbiq olunan Avropa, Şimali Amerika və Asiyada istehsalını bağladı. Dünyada işsizliyin əhəmiyyətli dərəcədə artması gözlənilir ki, bu da nəqliyyat vasitələri kimi böyük alışlara mənfi təsir göstərəcək "LMC Automotive-in araşdırmasında deyilir.

Xəstəliyin yayılması və dövlətlər tərəfindən tətbiq olunan karantin tədbirləri artıq dünyada ticarət, istehsal və sərnişin daşımalarının həcminin kütləvi şəkildə azalmasına səbəb olub. Beynəlxalq Maliyyə İnstitutunun (IIF) proqnozuna görə, 2020-ci ildə qlobal iqtisadiyyatın həcmi 1,5% azala bilər.

“Karantin tədbirləri dünyada 2.6 milyarddan çox insanı, yəni dünya əhalisinin üçdə birindən çoxunu əhatə etdi. Bu təkcə avtomobil satışlarına deyil, bütün dünya iqtisadiyyatına təsir etdi. Avtomobillərə tələbatın azalması ilə bağlı ən kəskin vəziyyət indi Asiya, Avropa və ABŞ-da müşahidə olunur ”deyə“ Rusiyada fəaliyyət göstərən AMarkets analitik mərkəzi bildirib.

Eniş liderləri

LMC Automotive şirkətinə görə, ümumdünya avtomobil bazarında enişin üçdə ikisi Çin, Şimali Amerika və Qərbi Avropanın payına düşəcək. Qlobal koronavirus epidemiyası 2020-ci ilin ilk yarısında dayandırıla bilsə də, bu üç zonanın hər birində avtomobil satışları təxminən 3 milyon azalacaq.

Sorğuda iştirak edən analitiklərin fikrincə, 2020-ci ilin əvvəlində dünya avtomobil bazarına ciddi zərbə dünyada bütün nəqliyyat vasitələrinin satışının üçdə birini təşkil edən Çində tələb və istehsalın azalması olub. Çin Avtomobil İstehsalçıları Birliyinin (CAAM) hesablamalarına görə, yanvar-fevral aylarında Çində minik avtomobilləri bazarı demək olar ki, 44% azalıb.

Önümüzdəki aylarda koronavirusun yayılması ilə Avropanın ən böyük ölkələri - avtomobil istehsalçıları, eləcə də ABŞ da oxşar dinamika ilə üzləşə bilər. Bu fikri BCS Broker şirkətinin satış ofisinin direktoru Vyaçeslav Abramov da təsdiqləyib.

"Koronavirus ilə bağlı vəziyyətin Çindən daha sürətli inkişaf etməyə başladığı və karantin tədbirlərinin gec tətbiq olunduğu Avropada problem xüsusilə kəskin olacaq. Fevral ayında Almaniyanın avtomobil sənayesi demək olar ki, 11%, İtaliya - 8,8%, İspaniya - 6%, Fransa və Böyük Britaniya isə 3% azalıb. ABŞ-da artıq 12 ştatda fövqəladə vəziyyət rejimi tətbiq edilib. Yay fəslinin yaxınlaşması və amerikalıların tətilə olan sevgisini nəzərə alaraq, koronavirusla bağlı müsbət xəbər olmadıqda satış da nəzərəçarpacaq dərəcədə azala bilər "deyə Abramov izah edib.

Karantin tədbirlərinin kütləvi tətbiqi və müəssisələrin bağlanması fonunda iri avtomobil şirkətləri fabriklərini tibbi avadanlıq istehsalı üçün yenidən təchiz etməyi düşündülər. Nəticədə avtomobillərin istehsalı və satışı ilin sonuna qədər daha da azala bilər, Maliyyə və İnvestisiya İdarəetməsi Akademiyasının eksperti Aleksey Kriçevski bildirib.

“İndi bir sıra avtomobil istehsal edən zavodların bugünkü ehtiyaclar üçün yenidən profillənməsi ilə bağlı daha çox xəbərlər gəlir. Beləliklə, ABŞ-dakı Ford və General Motors fabrikləri Tesla kimi tibbi maskalar və süni nəfəs cihazları istehsal etməyə başladılar. Oxşar hal indi dünyanın başqa yerlərində də müşahidə olunur - Çin və İngiltərə fabrikləri də tələsik yenidən qurulur "deyə Kriçevski bildirib.

Bununla beləə, 2020-ci ilin sonuna qədər Çin iqtisadiyyatının yenidən bərpası ilə qlobal bazarın azalması bir qədər yavaşlaya bilər, Artyom Deev deyir. Son bir neçə həftə ərzində ölkədə koronavirusun yayılması tempi faktiki olaraq dayandırılıb. Üstəlik, martın 25-də ÇXR hakimiyyəti infeksiyanın yaranma ocağı olan Hubey əyalətindən karantin rejimini ləğv edib.

Bu fonda analitiklər ölkədə istehsalın tez bir zamanda yenidən başlaması ehtimalını yüksək qiymətləndirirlər. Artıq ÇXR Sənaye və İnformasiya Texnologiyaları Nazirliyinin məlumatına görə, kiçik və orta müəssisələrin 71,7% -i iqtisadi fəallığı bərpa edib.

LMC Automotive şirkətinə görə, qlobal avtomobil bazarında böyümə yalnız 2021-ci ildə başlayacaq və satılan nəqliyyat vasitələrinin həcmi 10-12% arta bilər. Bununla birlikdə şirkət mütəxəssislərinin fikrincə satış istənilən halda 2019-cu ilin səviyyəsindən aşağıda qalacaq.

Mənbə: www.dknews.kz

Məqaləni bəyəndiniz? Sosial şəbəkələrdə izləyin!

Təhqiredici, mövzuya aid olmayan və böyük hərflərlə yazılan şərhlər təsdiqlənməyəcək.

Sakura

Ən çox baxılanlar

Aprel şəhidimiz Fəxrəddin Qurbanlı

Redaktor seçimi

SON XƏBƏRLƏR