1. AVTO VƏ MOTO

Avtomobili düz və hamar yoldan çıxara biləcək 5 "pusqu"

Avtomobili düz və hamar yoldan çıxara biləcək 5 "pusqu"

Avtomobili düz və hamar yoldan çıxara biləcək 5 "pusqu"

Avtomobil yollarında və şəhərətrafı magistral yollarda hərəkət edərkən avtomobilin daha uzun yaşayacağına inanılır, çünki qənaətcil rejimdə işləyir: kəskin sürətlənmədən, əyləc və manevrlər etmədən. Bu tamamilə doğru deyil və AVTO KLUB AZƏRBAYCAN hər hansı bir avtomobil sahibinin unutmamalı olduğu tipik "yol" problemlərindən bəhs edəcək.

Əvvəla, istənilən yol örtüyündə mütləq sehrli şəkildə yaranan çınqıllar və daşlar barədə deməmək olmaz. Gec-tez yoldan keçən bir avtomobilin təkəri belə bir "mərmi"ni qonşu və ya arxasınca gələn nəqliyyat vasitəsinə atır. Kiçik bir çınqıl gövdədə və ya alın şüşəsində bir "iz" qoyacaq. Heyifdir, amma ölümcül deyil.

Kərpicin uçuşu

Ancaq daha böyük daş alın şüşəsinə tərəf gələrsə, səyahətin "yorğun olmağını dayandıra bilər". Əgər o, arxasında sürücünün olduğu yerə dəysə, kifayət qədər ağır bir daşın zərbəsi o qədər güclü bir çat və cızıq izi qoyacaq ki, bu da hərəkəti davam etməyə imkan verməyəcək. Gecə vaxtı qarşıdan gələn avtomobillərin işıqları səbəbindən alın şüşəsində olan çatlar parlamağa başlayır, sürücünün görmə qabiliyyətini məhdudlaşdırır, bu xüsusilə xoşagəlməzdir.

Kiçik şeylərdən deşilmə

Hər sürücü magistral yolda "mismar tutma" təhlükəsi barədə eşitmişdir. Ancaq düz və hamar yolda bu da xoşagəlməzdir, çünki belə şəraitdə sürücü boşalan təkərə fikir verməyə və yanmış təkər iylənənə qədər sürə bilər. Nəticədə həm o, həm də disk atılır.

Pis olanı budur ki, bir çox müasir avtomobillər ehtiyat təkərlə təchiz olunmur, ancaq təmir dəstinin köməyi ilə aradan qaldırıla bilər.Rezin cırılıbsa, bu necə kömək edəcək? Budur - təxliyə avtomobili axtarmalı olacağıq.

Gözə düşməyən toz

Pis şəraitdə gəzintinin vaxtından əvvəl bitməsinə səbəb ola biləcək başqa bir xoşagəlməz hal yolda olan - həşərat, toz və qovaq tüküdür. Yaxşı bir sürətdə bu sadaladıqlarımız kifayət qədər miqdarda yalnız avtomobilin ön hissəsinə yapışmır, həm də görüntüyə mane olur və avtomobilin xarici görünüşünü korlayır.

Ən böyük problem soyuducu (radiator) yuvacıqlarını və aralarında olan sərinləşdirici kondensatoru tıxamalarıdır. Əgər səfərdən əvvəl də mühərrik bölməsinin bu hissələri çox çirkli idisə, həşərat buludları arasındakı istidə yüksək sürətdə həm sərinləşdiricini, həm də olduqca vacib olan soyutma sistemini (radiatoru) bitirə bilər.

Qabırğasında kirpi

Söhbət "təbiətdən" getdirsə, bunun başqa bir tərəfini - yolu keçən heyvanları xatırlamamaq olmaz. Yaxşı bir yolda uzun gəzinti zamanı sürücü istər – istəməz arxayınlaşır və sığın, qaban və ya hətta kirpi kimi olan bəzi canlılar qəfildən avtomobilin qarşısına çıxdıqda, nəinki reaksiya verməyə, hətta vəziyyəti lazımi dərəcədə qiymətləndirməyə də vaxt tapmır.

Məsələn sürücü, bir kirpinin həyatını xilas etməyə cəhd edə bilər və dörd ayaqlı piyadanı keçmək üçün sükanı dərhal çevirərək ondan ötüşə bilər. Heyvanın bu cür xilas olması səbəbindən avtomobil asanlıqla xəndəyə düşə bilər. Yoldan qaçaraq keçən hər hansı heyvan səbəbindən vəziyyət də fəlakətli şəkildə inkişaf edəcəkdir.

Gözlənilməz zərbə

Yaxşı yollara xas olan yüksək sürətlərdə axında olan qonşu avtomobillərdə yaranan problemlər xüsusilə təhlükəlidir. Qarşıdan tam sürətlə gələn avtomobildən çıxan təkər başqasının avtomobilinə dəydikdə ən acınacaqlı nəticələrə gətirib çıxarır.

Hərəkətdə olan ağır yük maşınının təkərinin partlaması – yolu boyunca hərəkət edən hər kəs üçün fəlakətdir. Ağır nəqliyyat vasitələri dərhal idarəetməni itirir. Dərhal yolun kənarına çəkmək, yaxşıdır!

Yuxarıda göstərilən hallarla bağlı ən kədərlisi, hətta qanuna tabe olan və düzgün sürücü belə bunların qarşısını ala bilməz. Müəyyən dərəcədə yalnız şəxsi təcrübə onları onlardan xilas edə bilər, müəyyən bir anda: "dayan, yavaş ol" və ya "bu maşından uzaq dur" kimi bir şey pıçıldayaraq ...

 

Hazırladı: AVTO KLUB AZƏRBAYCAN klubunun təsisçisi, araşdırmaçı avtoekspert Natiq Nazimoğlu

Mənbə: AvtoKlub Azərbaycan

Məqaləni bəyəndiniz? Sosial şəbəkələrdə izləyin!

Təhqiredici, mövzuya aid olmayan və böyük hərflərlə yazılan şərhlər təsdiqlənməyəcək.

Ən çox baxılanlar

Bir şəklin tarixçəsi - Heydər Əliyev: “Mən o kişinin işinə qarışa bilmərəm” – Şuşa, 29 iyul, 1982-ci il

Redaktor seçimi

SON XƏBƏRLƏR