31 mart 2020, çərşənbə axşamı
.
.
chevron_left chevron_right
FAYDALI MƏSLƏHƏTLƏR

Bunları gündəlik rasionunuza daxil edin!

Bunları gündəlik rasionunuza daxil edin!

Bunları gündəlik rasionunuza daxil edin!

Dieta saxlamaq hər kəsin arzusudur, amma reallaşdırmağa güc və ya nəfs yetmir. Neyləmək lazımdır? Yağlı qidaları yavaş-yavaş rasiondan çıxarmaq lazımdır.

Foodinfo.az xəbər verir ki, dietoloq Nərgiz Nəzirova aşağıdakı qidaları gündəlik rasionunuza daxil etməyi tövsiyyə edir.

Gündə 50 qram yağsız və ya az yağlı yoqurt yemək, 2 stəkan yağsız və ya az yağlı süd içmək, 3-4 dilim pendir yemək, kalsium, A vitamini, fosfor və D vitamini baxımından yaxşı bir qidalanma sayıla bilər. Əgər süd və süd məhsulları sevmirsinizsə, bu önəmli vitaminləri kök, kartof, balqabaq, brakoli, yaşıl rəngli tərəvəzlər, somon balığı, taxıllar və digər qida qaynaqlarından almalısınız. Əgər sizdə laktoza catışmazlığı varsa, mütləq həkimə müraciət edin.





Diqqət! Ens.az saytına məxsus materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad edilməlidir. Mətndə səhv tapdıqda, onu seçib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərməyinizi xahiş edirik.


Android ƏS olan smartfonunuz varsa, xəbərləri daha rahat oxumaq üçün bu linkə keçərək Play Store mağazasından Ens.az proqramını endirib quraşdıra bilərsiniz.


VİDEO QALEREYA
Fukan - eyni adlı çin şəhərində 2000-ci ildə aşkar olunmuş əsrarəngiz gözəlliyi olan meteorit. Əvvəlcə o bir tondan artıq çəkiyə malik idi, amma sonra bir neçə hissəyə bölündü. Fukan bütün meteoritlərin cəmi 1%-ni təşkil edən pallasitlər növünə aiddi
Emosiya ilə reaksiya ver!
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0 Şərh
  • anonymous user
    Şərhi göndər
  • DAHA ÇOX NƏTİCƏ YÜKLƏ

FAM Group Media X