1. AVTO VƏ MOTO

"ESP OFF" düyməsini sıxdıqda, əslində nə sönür?

"ESP OFF" düyməsini sıxdıqda, əslində nə sönür?

Söndürmək - məsləhət görülmür

Bir çox müasir avtomobillərdə ESP OFF düyməsi var. Adından da göründüyü kimi sabitləşmə sistemini söndürür. Əslində hər şey o qədər də sadə deyil. Problemə düşməmək üçün düymənin bilməli olduğunuz bir neçə funksiyası var. AVTO KLUB AZƏRBAYCAN, sürücünün sabitləşmə sistemini söndürmə düyməsini sıxdıqda, əslində nəyin söndüyünü izah edəcək.

Əvvəla, sabitləşmə sistemi ABS və sürüşmə əlehinə kimi sistemləri əhatə edir. Fərqli avtomobillərdə bunun fərqli adı var: TCS, ASR, ETS və s. Adından da göründüyü kimi bu elektron köməkçi təkərlərin sürüşməsinin qarşısını alır. Ancaq bəzi şərtlərdə sürüşmə sadəcə əvəzolunmazdır. Dərin qardan çıxmaq lazım olduqda deyək. Buna görə mühəndislər faydalı elektron köməkçilərinin müvəqqəti olaraq necə ləğv ediləcəyini fikirləşdilər.

Avtomobil istehsalçıları ESP qısaltmasının sürücülərə tanış olduğunu bilirlər, buna görə də müvafiq düyməyə ümumiyyətlə ESP OFF yazırlar. Ancaq, sıxıldıqda tam olaraq nə sönür?

Məsələn, Hyundai Creta krossoverində bu düyməni sıxsaz, o məhz sürüşmə əlehinə sistemini söndürür. Düyməni ikinci dəfə sıxsanız və üç saniyə sıxılı saxlasanız, ESP sönəcəkdir. Bənzər prinsip bir sıra yapon modelləri üçün tətbiq olunur.

Bu elektron köməkçini söndürməməyi qətiyyətlə tövsiyə edirik. Çünki, sürüşkən bir yolda sistem artıq sığorta təmin etməyəcək. Və əgər sürücü, yolda özünü inamsız hiss edərsə, xəndəyə düşə bilər.

Bəzi modellərdə elektron qurğunun işə düşməsini endirmək mümkündür. Onda, yüksək sürətdə ESP istənilən halda müdaxilə edəcək: yanacaq tədarükünü "kəsəcək" və ya işlək əyləc sistemi ilə təkərləri yavaşladacaq. Yenə də hər şey sürücüdən asılıdır. Əgər o, döngədə sürət toplarsa, onda "idman" rejimində olan ESP, avtomobili arxa oxu ilə effektiv şəkildə sürüşdürəcək, lakin sükan sistemi maneəni dəf edə bilmirsə, "elektronika" da insan səhvlərini düzəltmək vəzifəsinin öhdəsindən gələ bilməz.

ESP-nin ümumiyyətlə söndürülmədiyi modellər də var. Bu qərarın həm müsbət, həm də mənfi tərəfləri var. Üstəlik, ESP sizin təhlükəsizliyinizin daima keşiyindədir. İşin mənfi tərəfi dərin qar və ya palçıqdan çıxma problemidir. Burada aşağıdakı kimi davam edə bilərsiniz – ESP-nin işləməsinə cavabdeh olan müvafiq önqoruyucunu çıxarın. Alətlər panelində dərhal bir çox xəta görünəcək, ancaq elektronika artıq mane olmayacaq.

Qardan çıxdıqdan sonra önqoruyucunu yenidən yerinə qoymağı unutmayın. Axı, onsuz avtomobildə nəinki təkcə ESP, həm də ABS sistemi də işləməyəcək. Yəni belə bir avtomobili idarə etmək təhlükəli olacaq.

Məqaləni bəyəndiniz? Sosial şəbəkələrdə izləyin!

Təhqiredici, mövzuya aid olmayan və böyük hərflərlə yazılan şərhlər təsdiqlənməyəcək.

Ən çox baxılanlar

Bakı milyonçusu Musa Nağıyev öz dostları ilə. Qeyd edək ki, Azərbaycana ilk avtomobili məşhur xeyriyyəçi, mesenat Hacı Zeynalabdin Tağıyev, daha sonra isə Rotşildlər gətirmişdi.

Redaktor seçimi

SON XƏBƏRLƏR