1. PSİXOLOGİYA

İstirahət neqativ hisslərdən qurtulmağın ən yaxşı açarıdır

İstirahət neqativ hisslərdən qurtulmağın ən yaxşı açarıdır

İstirahət neqativ hisslərdən qurtulmağın ən yaxşı açarıdır

Ens.az xəbər verir ki, amerikalı psixoloqlar əsəbdən qurtulmaq üçün 10 təsirli məsləhət tövsiyə edirlər. Bunlardan biri rahatlıq gətirən musiqi dinləməkdir.

Mütəxəssislərin bildirdiyinə görə, müasir həyat ritmi stres amilinin artmasına təkan verir və bu, yalnız ruhi sağlamlığa deyil, həm də insana fiziki cəhətdən mənfi təsir göstərir. Bu vəziyyətdə problem sadə yollarla həll edilə bilər. Belə mənfi təsirləri aradan qaldırmağın variantlarından biri daxili dincliyə nail olmağa imkan verən dərin nəfəsdir.

Balıqla məsğul olmaq da pis olmaz, akvarium müşahidə etmək özünüzü rahat hiss etməyinizə vəsilə olur, üstəlik qan təzyiqini aşağı salmağa yardım edir.

Bəzi hallarda bizə çox sadə görünən şeylər də eyni dərəcədə təsirlidir, bunların arasında beş dəqiqə sakit halda gəzmək çox yaxşı həll yolları arasındadır. Məsələ ondadır ki, hərəkət edərkən insanın əhval-ruhiyyəsinə, konsentrasiya və yuxuya müsbət təsir göstərən endorfinlər buraxılır. Rahatladan musiqi dinləmək, insanın hətta ağrı hiss etdiyi halda da beyninin sakitləşməsinə kömək etdiyi sübut edilmişdir. Bunu edən zamanı arxa fonda deyil, özünüzü tamamilə musiqi dinləməyə kokləməlisiniz. Başqalarına yardım etmək də bu sıradadır, ona görə ki, bu cür xoş duyğular insanı xoşbəxt edir, stress və təklik hissini azaldır. Bu cür təəssüratlar ürək sağlamlığının gücləndirilməsi və immunitetin yaxşılaşdırılmasına da yardım edir.

Təbiətdə olmaq mənfi düşüncələrin təmizlənməsinə kömək edir, bunun da nəzərə alınması lazımdır. Real effekt əldə etmək üçün 20 dəqiqə də kifayətdir.

Amerikalı psixoloqlar rahatlaşdıran zərbələrin əsəbdən qurtulmağa təsirli bir yol olduğunu düşünürlər. Sevilən bir məkanda olarkən və ya bu cür yeri təsəvvürdə canlandırarkən, şübhəsiz ki, stres azalır. Bu cür təsəvvürlər arasında gün batanda çimərlik xəyalları, meşədəki su axını və s. demək olar.

İstirahət mənfi durumdan qurtulmağın açarıdır, buna görə bir müddət iş barədə düşünməmək tövsiyə olunur. Hətta 5 dəqiqəlik özünü bu cür kökləmək də beyni "yenidən başlatmağa" və əhval-ruhiyyəni yaxşılaşdırmağa imkan verir. Rəngləmə, tikiş və digər yaradıcılıq növləri də əsəblə mübarizədə əla üsuldur.



Təhqiredici, mövzuya aid olmayan və böyük hərflərlə yazılan şərhlər təsdiqlənməyəcək.

Ən çox baxılanlar

Editörün Seçimi

SON XƏBƏRLƏR