1. AVTO VƏ MOTO

Köhnə batareyaları kim və niyə alır?

Köhnə batareyaları kim və niyə alır?

Sual: artıq işləməyən bir "cihaz"ı almağa ödəniş etməyə hazır olanlar üçün nə xeyri var?

Bu gün köhnə batareyaları almaq adi haldır. Batareyaların qarajlarda yığılıb qalma vaxtlar bitdi və “maraqlı şəxslər” nəinki gedib götürməyə, həm də köhnəlmiş avtomobil batareyalarını avtomobil ehtiyyat hissələri mağazalarından axtararaq almağa hazırdırlar. AVTO KLUB AZƏRBAYCAN bu məsələni araşdırdı.

Avtomobil batareyası - yağ süzgəcindən bir az daha uzun müddət istifadə edilməsi istisna olmaqla, eyni ilə həmin "istehlakçı"dır. Buna baxmayaraq, üç-dörd qışdan sonra sahibini, yenilənməsi üçün ixtisaslaşmış bir mağazaya göndərir. Lakin, "təbii çeviklik", həmçinin avtomobilinizi qorumaq istəyi və avtomobilin əlavə avadanlıqlarına olan sevgi bu müddəti əhəmiyyətli dərəcədə azalda bilər.

AVTO KLUB AZƏRBAYCAN dəfələrlə avtomobil batareyasının ömrünü uzatma üsulları və onu bərpa etmək prosedurları barədə yazıb. Lakin, nə qədər çalışsanız da, bir gün avtomobil işə düşməyəcək və bu cür itaətsizliyin səbəbi dəqiq batareyada olacaq. Batareyanın yenisini almalı, köhnəsini bir küncə qoymalı və ya bir çox insanın istifadə etməkdən zövq aldığı ticarətə təhvil verməli olacaqsız. Batareya heç vaxt ucuz cihaz olmayıb, buna görə hər hansı bir endirim "lazımlı olacaq".

Ancaq az adam özünə sual verir: artıq işləməyən bir "cihaz"ı almağa ödəniş etməyə hazır olanlar üçün nə xeyri var? Həqiqətənmi bərpa edirlər?

Əlbəttə ki, belə üsullar var və bir çox "böyüyən" ölkələrdə köhnə "banklar"da batareyanın əslində ibarət olduğu qurğuşun kasetləri təmizləmək, təmir etmək və ya lazım olduqda dəyişdirmək batareyaya ikinci ömür verir. Lakin, Azərbaycanda bu çox yayılmış bir fəaliyyət növü deyil: kasıb əhalinin fəryadlarına və nalələrinə baxmayaraq, bütün sürücülərimiz yeni bir hissəyə üstünlük verəcəkdir. O zaman, əhalidən köhnə avtomobil batareyaları yığma miqyasına görə işin çox uğurlu olmasının sirri nədir?

Pul, həqiqətən də, təkrar emal edilə bilən materiallarla hər hansı bir hekayədə olduğu kimi, "istehlakçı-fabrik" və ya "pərakəndə-topdansatış" marşrutunda gizlənir. Məsələ burasındadır ki, yeni bir batareyanın istehsalı üçün müəssisəyə, dəyəri hər kiloqramı təxminən 3 AZN-dən olan 15 kq qurğuşun lazımdır. Sadə bir hesablama, yalnız "metal" üçün 45 AZN ödənilməsi lazım olduğunu təsdiqləməyə imkan verir. Lakin, qurğuşun əla təkrar emal edilə bilər, xüsusiyyətlərini itirmir və yenidən istifadəyə imkan verir. Bəs niyə yenisini hazırlamaq üçün köhnə batareyaları almırıq? İndi alıcıların riyazi hesablamasını hesablayırıq.

12 kq ağırlığında olan standart "Jiquli" batareyası üçün sahibinə 10-15 AZN təklif ediləcəkdir. Sadə bir satış, elektrolitin boşaldılması, sahibkarın təxminən 4 AZN qazanmasına imkan verəcəkdir. Əgər, batareyanı söküb, kəsib, təmizləyib və qurğuşun əridilirsə, təkrar emal edilə bilən tullantılar hər kq üçün 2 AZN-dən qəbul ediləcəkdir. Yeri gəlmişkən, qurğuşunun ərimə temperaturu 327 dərəcədir, buna görə də əritmə qabı ən adi qarajda belə təchiz oluna bilər.

Məqaləni bəyəndiniz? Sosial şəbəkələrdə izləyin!

Təhqiredici, mövzuya aid olmayan və böyük hərflərlə yazılan şərhlər təsdiqlənməyəcək.

Ən çox baxılanlar

Şəhər əhalisi öldürülən azərbaycanlıların yanında. Bakı, 1918-ci il. 1918-ci ilin 30 mart və 3 aprel tarixləri arasında Bakı Soveti və Erməni Daşnak Partiyasından olan silahlı dəstələr tərəfindən 12

Redaktor seçimi

SON XƏBƏRLƏR