Slimfit
  1. AVTO VƏ MOTO

Lamborghini Centenario - dünyanın ən bahalı Lambası

Lamborghini Centenario - dünyanın ən bahalı Lambası
Sakura

Cəmi 40 ədəd buraxılıb

Lamborghini Centenario, 40 ədəd məhdud sayda istehsal olunan orta mühərrikli həm arxa, həm qabaq çəkən superkardır. Avtomobil Lamborghini markasının yaradıcısı Ferruço Lamborgininin 100 illiyi şərəfinə istehsal edilmişdir. Dizayn Lamborghini Centro Stile tərəfindən həyata keçirilib. Yeni superkar 2016-cı ilin martında Cenevrə avtosalonunda təqdim edilmişdi.

Toplam olaraq italiyalılar  20 kupe kuzovlu və 20 rodster modeli istehsal etdilər. Artıq bütün tiraj  satılıb. Yeni model heyrətamiz dizayn, mütərəqqi texnologiya, 770 at gücündə V formalı 12 silindrli "mühərrik"ə sahibdir. Lamborghini nin bütün model sırasını təqdim edirik.

Eksteryer

 Maşının dizaynı italyan şirkətinin başqa modellərinə oxşardır, buna baxmayaraq idman maşınının kuzovunun bütün detalları burada orijinaldır. Yenilik, yalnız görünüşü vurğulamaqla üçün deyil, həm də güc qurğusunun lazım olduğu qədər sərinlənməsinə xidmət edən çox sayda giriş dəliyiylə təchiz edilməsidir. Lamborghini Centenario-nun xarici görünüşü hətta Veneno versiyasına bir qədər bənzəyir, əsasən arxa hissədən.

Kapotda 2 hava giriş dəliyi var. Lamborghini Huracan üslubunda hazırlanmış LED doldurma zərif optika bəzək kimi xidmət edir. Qabaq bamperdə sarı rəngin 8 zolağının köməyi ilə bamperlə birləşən böyük dodaq yerləşdi.

Lamborghini Centenario-nun çəkisi cəmi 1,520 kq-dır ki,  (təchiz edilmiş vəziyyətdə) bu da Lamborghini Aventador-dan 55 kq yüngüldür.

Yan hissə döyülmüş "qanadlı metaldan" hazırlanmış olduqca maraqlı disklər ilə fərqlənir. Karbon əlavələri var. Pirelli PZero şinləri bu model üçün özəl hazırlanmışdır. Yan sahə güc qurğusunu sərinlətmək üçün hazırlanmış böyük hava giriş dəliyinə aparan ətəklərlə yanaşı aerodinamik elementlərlə də təchiz edilmişdir.

 Yan güzgü çox gözəl görünür. Onu zərif ayaqlıqda yerləşdirməyə qərar verdilər. Yol işığının hündürlüyü yalnız 100 millimetr təşkil edir. Maşın 20 düymlük ön və 21 düymlük standart arxa təkərlərlədir. İdman avtomobilinin arxa tərəfində tənzimlənən  spoylerlə lovğalana bilər. Tamamilə azaldıla və ya maksimum 15 sm qaldırıla bilər, üstəlik, aerodinamik performansınızı yaxşılaşdırmaq üçün sürmə tərzindən asılı olaraq onun meyl bucağını tənzimləmək mümkündür.

 Lambordjini Sentenario kupedən başqa, şüşə əlavə və soyutma üçün hava xətlərinə malikdir. Dal bamper incəsənət əsəridir və optika Lamborghini Veneno-ya bənzəyir. Fənərlərdən 6 xətt yayılır, onlar hamarlıqla diffuzorun içinə keçirlər. Diffuzorun özündə üç işlənmiş qazın çıxması borusu var. Y formalı fənərlər xarici görünüşü çox bəzəyir.

İnteryer

 İtalyan superkarının içərisinə girdikdə sadəcə quraşdırılmanın keyfiyyətinə və təchizata mat qalırsan. Sürücünün qarşısında  alkantaradan üzlənmiş və karbondan yerləşdirmələrə malik olan sükan çarxı durur. Sonra, şirkətin mühəndisləri bütün lazımi məlumatları əks etdirən maye kristal ekranla təchiz olunmuş alətlər paneli yerləşdirdilər. İçəridə 2 oturacaq var.

 Alkantara və karbon lifindən əlavə, şirkət təbii dəridən istifadə etdi. Oturacaqların özləri əla yan dəstək aldılar. Mərkəz konsolu, yalnız lazımi məlumatları əks etdirməyən 10 düymlük toxunma ekranına malikdir, eyni zamanda multimedia məqsədlərinə xidmət edə bilər. İnternetə çıxışı, həmçinin Apple CarPlay, Android Auto ilə təchiz olunmuşdur. Bluetooth olmadan, naviqasiya sistemi, arxa kamera, premial sinifi üçün  musiqi sistemi və hətta telemetriya.

Sonrakılar, nəqliyyat vasitəsinin müxtəlif funksiyalarını idarə etməyə imkan verən müxtəlif düymələrdir. Yaxınlıqda asma və transmissiya iş rejimini seçmək üçün düymələr üçün yer var. Yaxında italyan mühəndisləri motorun və dal sürətin işə salınmasının düyməsini qurdular. Daxili çox miqdarda karbon lifi ilə fərqlənir. Bu kiməsə az görünərsə, salonu fərdiləşdirmək üçün geniş imkanlar var.

Texniki xarakteristikalar

Güc aqreqatı

Bu orijinal superkarı 12 silindrli atmosfer, benzinlə çalışan 6,5 litrlik güc qurğusu  hərəkətə gətirir. Mühərrik benzin sıçramasının bölüşdürülməsi sisteminə, quru karterlə yağlama texnologiyasına, bütün bölüşdürücü vallarda qaz paylaşdırmanın formasını dəyişdirən mərhələlərə, həmçinin 48-klapan qazbölüşdürücü mexanizmə sahibdir.

 Nəticədə mühərrik 770 at qüvvəsi (690 Nm) yaradır. Lamborghini Centenario-nun yanacaq sərfi qarışıq rejimdə hər yüz yol üçün təxminən 16 litrdir.

Lamborghini Centenario

Transmissiya

Belə güclü mühərrik üçün, İtalyan mühəndislər 7 pilləli robotlu ISR ötürücü qutusu və 4-cü nəsil elektron idarə olunan Haldex muftası ilə tam ötürücü sistem, habelə mexaniki tipli arxa özünü bloklayanla təmin etdi. Fəaliyyətin 3 rejimini nəzərdə tutulmuşdur: Strada, Sport və Corsa.

Cəmi 2.8 saniyəyə Lamborghini Centenario Roadster artıq ilk yüzlüyə qədər sürətlənir. İkinci yüzlüyü fəth etmək üçün 5,8 saniyə, saatda 300 kilometr sürət nişanına çatmaq üçün 23,5 saniyə çəkir. Eyni zamanda, idman kupesi rodsterd-dən 0,1 saniyə tez  sürətlənir. Maksimal sürət saatda 350 kilometrdən çoxdur.

Hərəkət hissəsi

Lamborghini Centenario maşını üçün əsas kimi xarici kuzov hissələrinin yerləşdirildiyi  karbon monokok götürülüb. Panellərin köməyi ilə avtomobilin alt hissəsini tamamilə örtmək qərarına gəldilər,  elektron idarəetmə və 3 mövqeyə sahib olan spoyler yerləşdirdilər. Maşın hər yerdə müstəqil ikiqat barmaqlıqlara və üfüqi yaylara malik, maqnetoreoloji maye ilə doldurulmuş  müstəqil asmanın aktiv amortizatorlarına sahibdir.

Həmçinin, superkar hidravlik gücləndiriciyə və dəyişdirilən ötürücü münasibətə  malik olan sükan idarə etməsini aldı. Tamamilə idarəolunan şassi olmadan, kiçik sürətdə dal təkərlər "sükan çarxı" döngəsinin küncündən qarşı qoyulmuş istiqamətdə çevrilir, və böyük sürətdə – sükan təkərini izləyirlər .

Lamborghini centenario

Lamborghini Centenario-nun əsas komplektasiyası monolitik 6 pistonlu ön və 4 pistonlu arxa alüminium kaliperləri olan karbon-keramika əyləcləri, eləcə də bütün təkərlərdə ventilyasiya olan dəlikli disklərə sahibdir. Qarşıda 400 mm, arxasında isə 380 mm "fəsəlilər" var.

Mühəndislər əyləc sistemini elə tənzimlədilər ki, 100 km / saat sürətlə tam dayanma cəmi 30 metr çəkə bilər. Saatda 300 kilometr sürətlə tam bir dayanma üçün cəmi 290 metr lazımdır.

Lamborghini Centenario

Komplektasiyalar və qiymətlər

 Toplam olaraq italiyalılar yalnız 40 belə avtomobil etməyə planlaşdırdılar. Bunlardan 20 avtomobil kupe kuzovunda, 20-si isə rodster kuzovunda olacaq. Lamborghini Centenario 1.900.000 dollardan başlayır.

Maşında bunlar var:

6 hava yastığı;

2 zonalı "iqlim";

LED doldurma ilə müasir optika;

ABS, TCS, ESP;

elektrik qurğusu;

oturacaq istiməsi  və qatlanan güzgülər;

1 düymlük əyləncə sistemi;

elektron idarə olunan arxa spoyler;

aktiv asma və s.

Lamborghini centenario

Ancaq unutmaq lazım deyil ki, bütün nəqliyyat vasitələri artıq satılıb, buna görə sonra alıb satma zamanı maşınların dəyəri davamlı artacaq.

Rəqiblərlə müqayisə

🚙 Bu taxça çox geniş adlandırıla bilməz, çünki bu cür avtomobillər çox pula başa gəlir və hamı onları ala bilmir. Bundan əlavə, bir çox maşın məhdud buraxılışdır. Buna "Lambeau" aid edilə bilər. McLaren 650S, Pagani Huayra, Ferrari F12berlinetta, Dodge Viper Lamborghini Centenario-ya rəqib kimi çıxış edirlər.

Yekun vururuq

Nəticədə, italyan mühəndislər yeni, müasir və texnoloji cəhətdən inkişaf etmiş bir superkar buraxmağı bacardılar ki, bu da təkcə görünüşü ilə göz doldurur. Avtomobilin hər hansı bir hissəsinə baxanda hər yerdə gözəl və aqressiv görünür, sürətli getməyə işarə edərək. İçəridə oturmaq çox rahat və uyğundur. Çömçə tipli oturacaqlar kəskin dönüşlər zamanı bədəni əla saxlayır. İçəridə özünü əminliklə hiss etməyə icazə verən güclü  texniki doldurma var.

Bütün potensial 4 təkərin hamısına ötürülür, bu da yol səthiylə maşının birləşməsini yaxşılaşdırır.  Döngələrə daha sabit və inamlı şəkildə daxil olmaq üçün tam idarəedici şassi hazırlanmışdır. Ancaq bu avtomobilləri satın alanlar yəqin ki, superkarı yalnız xüsusiyyətlərinə görə deyil, həm də eksklüzivliyinə və tarixinə görə qiymətləndirirlər. Lamborghini Centenario isə bu keyfiyyətlərin hər ikisinə sahibdir.

Mənbə:zen.yandex.ru

Məqaləni bəyəndiniz? Sosial şəbəkələrdə izləyin!

Təhqiredici, mövzuya aid olmayan və böyük hərflərlə yazılan şərhlər təsdiqlənməyəcək.

Sakura

Ən çox baxılanlar

Şəhər əhalisi öldürülən azərbaycanlıların yanında. Bakı, 1918-ci il. 1918-ci ilin 30 mart və 3 aprel tarixləri arasında Bakı Soveti və Erməni Daşnak Partiyasından olan silahlı dəstələr tərəfindən 12

Redaktor seçimi

SON XƏBƏRLƏR