7 aprel 2020, çərşənbə axşamı
.
.
chevron_left chevron_right
PSİXOLOGİYA

Sağlam insanlarda "qış depressiyasının" səbəbləri açıqlandı

Mütəxəssis sağlam insanlarda "qış depressiyasının" səbəblərini açıqladı

151 Baxış
Sağlam insanlarda "qış depressiyasının" səbəbləri açıqlandı

Ens.az bildirir ki, mövsümi depressiya mif deyil.  Ancaq həkimlər, psixoloqlar və adi insanlar bunu bir qayda olaraq fərqli şəkildə başa düşürlər.  Bunu psixologiya elmləri doktoru, İ.Kаnt adına BFU-nun professoru İrina Simayeva deyib.

Mütəxəssisin fikrincə, həqiqətən xəstəlik kimi mövsümi depressiya mövcuddur - xəstə insanlarda vaxtaşırı heç bir səbəb olmadan, daha tez-tez payız-qış dövründə meydana gələn əhval pozğunluğu.  Şiddətli depressiya, həsrət, ümidsizlik hissi ilə özünü göstərir.  Xəstəlik, zəif fiziki sağlamlıq əlamətləri ilə (baş ağrısı, həzm pozğunluğu, oynaq ağrısı, ürək ağrısı) müşayiət olunur.

“Depressiya yalnız pis əhval deyil.  Bu, insanın işləmək və oxumaq qabiliyyətinə, əvvəlcədən zövq aldığı şeyləri yeməkdən imtina etməyə, və ləzzət hissinə təsir göstərir.  Depressiya insanı (əlilliyə qədər) işə yaramır.  Depressiya bir insanın zəifliyinin və ya iradə və ya istəklə aradan qaldırılmasının əlaməti deyildir.  İnsanlar sadəcə "özlərini bir yerə toplayıb" bərpa edə bilmirlər.  İnsan özünü tükənmiş, dəyərsiz, çarəsiz və faydasız hiss edir.  Bu mənfi hisslərin özləri depressiya əlamətləri olduğunu və bir qayda olaraq reallığı əks etdirmədiyini başa düşmək və dərk etmək çox vacibdir.  Mütəxəssis müalicəsi lazımdır.  Mənfi düşüncə tərzi müalicəyə başlayan kimi yox olur.  Düzgün seçilmiş dərman və psixoterapiya əksər insanlara kömək edə bilər - İrina Simaeva belə deyir.

Professorun qeyd etdiyi kimi, sağlam insanlar tez-tez qışda bir xəstəlik üçün yarana biləcək əhval-ruhiyyənin və fəaliyyətin ümumi mənşəyini səhv salırlar.  Gündəlik həyatda buna "qış depressiyası" deyilir.  Bu vəziyyət gündüz yuxululuq və gecə yuxusuzluq, oyanma çətinliyi və səhər pozulma hissi, əhval-ruhiyyənin azalması, özünə inamın azalması, təlaş və göz yaşı, konsentrasiyanın azalması ilə müşayiət edilə bilər.  Narahatlıq, əsəbilik, qısa hirs, daxili stres, stresli vəziyyətlərə qarşı dözümlülüyün pisləşməsi də qış depressiyasının əlamətləri ola bilər.

Dediyinə görə, yorğunluq, xroniki yorğunluq və cəmləşdirməkdə çətinlik çəkmək, yuxarıda göstərilən bəzi simptomlarla belə, iş qabiliyyətinə təsir göstərir, lakin insanı oxumaq və işləmək imkanından məhrum etmir.  Bir qayda olaraq, bir insanda depressiya, ümidsizlik və həyatın mənasını itirmə hissi yoxdur.

"Sağlam insanların" qış depressiyası "nın əsas səbəbləri qışda deyil, soyuqda deyil, günəşsizlikdə olur.  Əhvalımızın və davranışımızın əsası olan neyrobioloji proseslər retinaya daxil olan günəş işığı ilə başlayır.  Günəş işığının olmaması, bədənin "xoşbəxtlik və yaxşı əhval-ruhiyyə" fəaliyyətini  inkişaf etdirməyə imkan vermir.  Depressiya hallarının sayının artması qlobal bir tendensiyadır və burada Kalininqrad bölgəsi də istisna deyil.  Müalicə tibbin səlahiyyətidir.  Bir insanda, xəstəliyin təsvir olunan simptomlarının ən azı yarısı iki həftədən çox müddətə keçirsə, terapevtə müraciət etmək lazımdır " -İrina Simaeva deyir.

Lakin, professorun fikrincə, aşağıdakılar edilə bilər və edilməlidir:

1) mümkün qədər günəş çatışmazlığını ödəmək: gündüz daha çox gəzmək, günəş şüalarını üzünüzə və əllərinizə salmaq;

2) qida (yağlı balıq) vasitəsilə D vitamini doldurmaq.

3) triptofan tərkibli qidalar yeyin (bu, serotonin istehsal edir - orqanizmdə yaxşı əhval-ruhiyyə olan nörotransmitter): yumurta, pendir, kəsmik, balıq, banan, qurudulmuş xurma, fıstıq, susam, qoz, balqabaq toxumu, dəniz yosunu, göbələk.  Və bəzi bittersweet şokolad!

4) Yuxu ilə mübarizə aparmaq faydasızdır - günorta yeməyindən 15-20 dəqiqə sonra biraz yatmaq və sonra sağlam oyanmaq daha yaxşıdır.  Qısa bir istirahət performansı mükəmməl şəkildə işgüzarlığı bərpa edir.  Üstəlik, hər saat işdən yayınmalı və 5 dəqiqə istirahət etməlisiniz.

5) Fiziki fəaliyyətin köməyi ilə hormonların sintezini artırmaq mümkündür - məşq zamanı onlar intensiv istehsal olunur.  Yarım saatlıq intensiv fiziki fəaliyyət "xoşbəxtlik hormonlarının" konsentrasiyasını 5-7 dəfə artırır.  Eyni zamanda fiziki hərəkətsizliklə problemi həll edin.

6) Görülən tədbirlər kömək etmədisə və depressiya iki həftədən çox davam edərsə, bir mütəxəssislə məsləhətləşməlisiniz.

 


Müəllif: Vüsal Balayev


Mənbə: https://zen.yandex.az/ikbfu




Diqqət! Ens.az saytına məxsus materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad edilməlidir. Mətndə səhv tapdıqda, onu seçib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərməyinizi xahiş edirik.


Android ƏS olan smartfonunuz varsa, xəbərləri daha rahat oxumaq üçün bu linkə keçərək Play Store mağazasından Ens.az proqramını endirib quraşdıra bilərsiniz.


Etiketlər:
VİDEO QALEREYA
Görkəmli Azərbaycan bəstəkarı və pedaqoqu Qara Qarayev tələbələri arasında
Emosiya ilə reaksiya ver!
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0 Şərh
  • anonymous user
    Şərhi göndər
  • DAHA ÇOX NƏTİCƏ YÜKLƏ

FAM Group Media X