Slimfit
  1. TEXNOLOGİYA

Twitter, həmtəsisçisi Azərbaycanlı olan "Namo Media"nı 50 milyon dollara satın aldı

Twitter, həmtəsisçisi Azərbaycanlı olan "Namo Media"nı 50 milyon dollara satın aldı
Sakura

Twitter, həmtəsisçisi Azərbaycanlı olan "Namo Media"nı 50 milyon dollara satın aldı

Son dövrdə tətbiq müəllifləri üçün reklam həlləri inkişaf etdirməyə üstünlük verən Twitter Sentyabr ayında MoPub-ı satın almışdı. Yaxın keçmişdə MoPub-ın reklam platformasını bütün yayımçılarına açmasının ardından, şirkət bu istiqamətdə tamamlayıcı olaraq görə biləcəyimiz bir addım ataraq Namo Media-yı satın aldığını elan edib.

Hazırda Twitter ilə birlikdə çalışan Namo Media, mobil reklam platformaları inkişaf etdirir. Banner reklamlarına alternativ olacaq və istifadəçi təcrübəsindən güzəşt edəcək həllər axtaran tətbiq hədəfləyən cəhdin əsil qaynağı da Facebook və Twitter reklamlarıdır.

Noma Media bu günə qədər Google Ventures, Andreessen Horowitz, Betawoks, Trinity Ventures, Susa Ventures kimi öndə gələn investorlar tərəfindən dəstəklənmişdir.

Mobil prioriteti açıqca görülən bu satın almayla Twitter reklam şəbəkəsini, Facebookun f8 fəaliyyətində tanıtdığı
Audience Network rəqabəti qarşısında inkişaf etdirir kimi görünür.

Qeyd edək ki, proyektin həmtəsisçilərindən biri Tural Bədirxanlı Azərbaycanlıdır. Bundan əvvəl AdMob şirkətində çalışan Tural Bədirxanlı, AdMob-un Google tərəfindən satın alınması ilə birlikdə Google-un işçisi olmuşdu. Google-dan ayrılan həmyerlimiz Namo Media proyektinin təsisçilərindən biri olmuşdu. Namo Media haqqında aşağıdakı videoda məlumat ala bilərsiniz.

Techcrunch-ın məlumatına görə proyekt 50 milyon dollara alınıb.

Məqaləni bəyəndiniz? Sosial şəbəkələrdə izləyin!

Təhqiredici, mövzuya aid olmayan və böyük hərflərlə yazılan şərhlər təsdiqlənməyəcək.

Sakura

Ən çox baxılanlar

Canavarlar 300 milyon qoxunu seçə bilirlər, insanlar isə cəmi 5 milyon

Redaktor seçimi

SON XƏBƏRLƏR