6 iyun 2020, şənbə
.
.
chevron_left chevron_right
TİBB VƏ SAĞLAMLIQ

Yuxulu, kədərli, keçəl. Günəşi çatmayanlar üçün 7 məsləhət

23.00-dən gec olmayaraq yatağa gedin, səhər 6-7-də qalxın

168 Baxış
Yuxulu, kədərli, keçəl. Günəşi çatmayanlar üçün 7 məsləhət
Dinləmə sayı: 2

  1. Solyari xilas etməyəcək

İlk və ən vacib tövsiyə - günəş çatışmazlığını hiss edirsinizsə, onu solaridə günəş vannası və qaraltmanı düşünmədən kompensasiya etməyə çalışmayın. Bəli, belə alınır ki, qışda az günəş görürük və qısa gün işığından əziyyət çəkirik, hətta cənub bölgələrinin sakinlərinə də tez-tez "günəşli" D3 vitamini çatışmazlığı diaqnozu qoyulur, amma təəssüf ki, qaraltma - çatışmazlığı kompensasiya etməyə kömək edəcək bir yol deyil.

Yeri gəlmişkən, tədqiqatlar dəfələrlə cənubluların D3 vitamini çatışmazlığı ilə qarşılaşdıqlarını dəfələrlə təsdiqlədi: şimaldan fərqli olaraq, onun səviyyəsini diqqətlə tənzimləmirlər və müvafiq əlavələr qəbul etmirlər və bir çoxlarının günəşdən gizlənmə vərdişləri var.

  1. Xərc çəkmək lazım olacaq

İkinci nöqtə məntiqi olaraq ilk nöqtədən gəlir - 25 OH vitamin D3 analizini verin, hansı ki, konsentrasiyasını etibarlı şəkildə təyin edəcək. Bu, ən azı həkiminizin düzgün vitamin dozasını təyin etməsi üçün lazımdır. Həm də onun çatışmazlığının aradan qaldırmaq rifah halını yaxşılaşdıracaq və bir sıra sağlamlıq problemlərinin öhdəsindən gələcəkdir.

D vitamini çatışmazlığı nəyə gətirib çıxarır? Uşaqlarda - əzələ hipotoniyasına, duruş problemləri, aşağı sonluqların əyriliyi, düz ayaqlar və digər skelet xəstəlikləri. Yetkinlərdə yuxululuq, yorğunluq, aşağı əzələ tonusu, quru dəri, oynaq ağrısı, hətta saç tökülməsi də görünə bilər. Əhvalın pisləşməsindən danışmıram.

  1. Həkim izah edəcək

Analizə düzgün hazırlaşın. Qan səhər ac qarına verilir. Tədqiqatdan 3-4 gün əvvəl D3 vitamini qəbul etməkdən imtina edin. Düzgün nəticə əldə etmək üçün oxşar imtina tələb olunur, nəticədə həkimə müraciət etməli olacaqsınız, düzgün doza təyin edəcəkdir. Diyet əlavələri və vitaminlər olsa belə, nəzarətsiz olaraq heç bir dərman qəbul etməyin!

  1. Yumurtadan qırmızı kürüyədək

Pəhrizinizə düzəlişlər edin. Əslində D vitamini iki vitamindir. D3, xolekalsiferol, qida ilə daxil olur və ya dəridə ultrabənövşəyi radiasiya ilə sintez edilir və D2, erqokalsiferol, yalnız qida ilə daxil olur.

Göbələklər, yumurta (sarısı), qırmızı kürü, mal qaraciyəri, soya südü, həmçinin balıq (ilan, qızılbalıq, sardina, tuna və siyənək) D vitamini və digər faydalı maddələrlə zəngindir. Gördüyünüz kimi, diapozonu olduqca böyükdür - incə və bahalı məhsullardan tutmuş ən sadə və ən əlverişlisinə qədər.

  1. Gəzmək, gəzmək yenə də gəzmək

Günün işıqlı vaxtı gəzintiyə çıxın. Çöldə buludlu olsa belə, bir müddət təmiz havada qalmaq daha yaxşıdır. Səhər tezdən işə gedib qaranlıqda gəlsəniz, nahar fasiləsindən istifadə edin. Qoy bu cür gəzintilər sizin üçün yaxşı bir vərdişə və soyuq mövsümdə ticarət mərkəzlərində məqsədsiz gəzməyə alternativ olsun.

  1. Rejimdə yaşa

Gündəlik rejiminizi normallaşdırın. 23.00-dən gec olmayaraq yatağa gedin, səhər 6-7-də qalxın. Bu, təbiət tərəfindən qurulmuş təbii ritmlərə uyğun olaraq, planetlə bir araya gələrək, kifayət qədər yuxu qazanmağınız, asanlıqla ayağa qalxmağınız və məhsuldar olmağınız, habelə belə bir cədvəldə maksimum işıqlı gün tutmağınıza imkan verəcəkdir. Sonra bədəninizdəki bütün hormonlar düzgün şəkildə yeniləyəcəkdir.

Daha çox dincəlin, çünki günəş çatışmazlığından əziyyət çəkən orqanizm çox həssas və müxtəlif bədbəxtliklərə meyllidir. Özünüzə iş, ailənin qayğıları və istirahət arasında tarazlıq tapma vəzifəsini qoyun və mümkün qədər buna əməl edin. Stressdən çəkinin, çünki onlar bir çox xəstəliklərin səbəbkarıdır.

  1. Qəhvə əvəzinə banan

Kifayət qədər işığın olmaması enerji səviyyənizi aşağı salacaq, ancaq bir fincan ətirli qəhvə və ya şəkər tərkibli məhsullarla şənlənməyə çalışmayın. Təsiri, əlbəttə, müvəqqəti olacaqdır. Tezliklə, gümrahlıq əvəzinə əzginlik gələcək. Banan, avokado, tum və ləpəyə üstünlük verin. Bu məhsullar daha yaxşı və ən əsası o qədər də qısamüddətli təsir göstərməyəcəkdir.


Müəllif: Natiq Nazimoğlu


Mənbə: aif.ru




Diqqət! Ens.az saytına məxsus materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad edilməlidir. Mətndə səhv tapdıqda, onu seçib ctrl + enter düyməsini basaraq bizə göndərməyinizi xahiş edirik.


Android ƏS olan smartfonunuz varsa, xəbərləri daha rahat oxumaq üçün bu linkə keçərək Play Store mağazasından Ens.az proqramını endirib quraşdıra bilərsiniz.


VİDEO QALEREYA
Yuriy Nikulin "Brilliant əllər" çəklişi zamanı fasilədə nərd oynayır. Bakı. 1968-ci il
Emosiya ilə reaksiya ver!
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0 Şərh
  • anonymous user
    Şərhi göndər
  • DAHA ÇOX NƏTİCƏ YÜKLƏ
Oxşar xəbərlər

X