1. AVTO VƏ MOTO

İstidə əyləcsiz qalmağa səbəb ola biləcək 3 səhv

İstidə əyləcsiz qalmağa səbəb ola biləcək 3 səhv
masin.az

İstidə əyləcsiz qalmağa səbəb ola biləcək 3 səhv

Nəzəri olaraq, əyləclər istənilən hava şəraitində normal işləməlidir. Amma yayda olduğu kimi yüksək temperatur şəraitində, onların etibarlılığı xüsusilə yoxlanılır. AVTO KLUB AZƏRBAYCAN təbiətin təşkil etdiyi imtahandan necə keçə bilməyəcəyinizdən danışacaq.

Məhz istidə yaranan avtomobil sahibinin rast gələcyi səhv, əyləc pedalının sərbəst hərəkətinin artması kimi əhəmiyyətli bir "zəng"ə, əhəmiyyət verməməkdir.

Qismən, bu başa düşüləndir: sürücü hər gün nəqliyyat vasitəsinin sükanı arxasına oturur və tədricən necə “zəiflədiyinə” fikir vermir. Problemi gizlədən hallardan biri də, təsvir etdiyimiz "xəstəlik" halında, bir neçə intensiv basmadan sonra müvəqqəti olaraq əvvəlki sərtliyini bərpa etməsidir.

İstidə, əyləclər artan hava ilə daha pis soyudulduqda, əyləcə daxil olan suyun qaynar olması xüsusilə mümkündür. İntensiv və tez – tez yavaşlamağa "müraciət" etməli olduğunuz vəziyyətlərə düşməyinizə ehtiyac yoxdur. Sadəcə normal səyahət rejimində, əyləclər istidə qəfildən "itə" bilər.

Yayda daha sərt əyləc pedalına məhəl qoymamaq məsuliyyətsizlikdir. Əyləc qəliblərini dəyişdirdikdən dərhal sonra hiss edildiyi hadisəni ataq kənara.

Burada müşahidə olunan təsiri, sürücülərin subyektiv qavrayışı üçün qeyri – adi olan yeni dəstin davranışına aid etmək olar. Xüsusilə əgər o - istifadəçi üçün yeni bir brenddirsə.

Əslində, bu normal yastiqlar ilə baş verəndə pisdir. "Sıx pedal"ın iş gedişi adətən azalma ilə müşayiət olunur.

Bu vəziyyətdə, çox güman ki, problemin "support" çəkiclərində olduğunu söyləyə bilərik. Və ya yastıq özü qismən dağılıb və əyləc edərkən anormal bir şəkildə qalxır.

İstənilən halda, bunun nəticəsi təbii olaraq çox miqdarda istinin ayrılması ilə müşayiət olunan əyləc diski ilə sürtünmənin artmasıdır.

Qışda birtəhər ətrafdakı atmosferə axıdılır. Yayda günəş tərəfindən qızdırılan hava bu funksiyanın öhdəsindən çətinliklə gəlir.

Nəticədə, hərəkətin təhlükəsizliyi üçün problemli qovşağı "söndürə" biləcək əyləc mexanizmlərinin artıq ciddi qızması baş verir.

Sürücülük yollarını "Jiquli"dən başlayan "köhnə məktəb"in bir çox sürücüləri, əyləclərdən gələn səslərə xüsusi əhəmiyyət verməməyə öyrəşib.

Pedalı basılan zaman səslər gəlir, normaldır - əvəzində piyadalar maşını eşidir və təkərin altına atlamırlar! Bu – istilik səbəbindən fəlakətə çevrilə biləcək bir səhvdir.

Belə səs-küy - diskdəki yastıqların sürtünməsi rejiminin optimal parametrlərindən hər hansı yayınması ilə baş verir. Yastıqlar köhnəlmədən dəyişdirildikdən xeyli müddət sonra cingildəyərsə, bu çox xoşagəlməz bir anı göstərə bilər. Məsələn, sürtünmə materialının keyfiyyətsiz olması.

Uzun müddət artan qızma səbəbindən, o cümlədən, isti havanın müşayəti ilə əyləc təsirliyini kəskin azaldaraq, səthi "cilalanmışdır". Təcili vəziyyətdə bu təsir ölümcül hala gələcək.

Əyləc sisteminin işindəki yuxarıda göstərilən hər hansı bir anormallığa diqqət yetirən sürücü, dərhal dəqiq müayinə və nasazlığın aradan qaldırılması ilə məşğul olmalıdır. Əks təqdirdə, növbəti səfəri vaxtından əvvəl ciddi qəza ilə bitə bilər.

 

Hazırladı: AVTO KLUB AZƏRBAYCAN klubunun təsisçisi, araşdırmaçı avtoekspert Natiq Nazimoğlu

Mənbə: AvtoKlub Azərbaycan

Məqaləni bəyəndiniz? Sosial şəbəkələrdə izləyin!

Təhqiredici, mövzuya aid olmayan və böyük hərflərlə yazılan şərhlər təsdiqlənməyəcək.

Ən çox baxılanlar

masin.az

Üzeyir Hacıbəyovun seminariyanı bitirdikdən sonra 1904-cü ildə Cəbrayılın Hadrut kəndində müəllim kimi işlədiyi bina..

Redaktor seçimi

SON XƏBƏRLƏR